Karaffen

Naar de tentoonstellingspagina

Over Marlies de Wit
fotograaf_marlies@hotmail.com

4 Responses to Karaffen

  1. Lenjef says:

    Regenbogen in de nacht

    een inhoudloze grote en kleine glazen karaf
    gewoon ongewoon
    doorschijnend schoon
    het ontbreken van kleur maakt het plaatje af

    Fotokunst met een grote K.
    Lenjef

    Like

  2. colourit says:

    Heel mooi! Dat zijn prachtige karaffen. Ik ben al lang op zoek naar zo’n mooie flessen om te fotograferen en hier heb ik ze gevonden ! Ook die achtergrond intrigeert mij.

    Like

  3. Dank weer voor jullie mooie reacties.
    Deze karaffen zijn in mijn bezit, ze staan bij mij thuis zoals altijd gewoon op de vensterbank voor het raam, Je kijkt naar de overkant van onze straat. Het huis tegenover ons is weerspiegeld in de de bolvormige flessenstop.

    Like

  4. klaproos says:

    schitterende fotografie,

    erg mooi gedaan ,
    mag zo aan de muur:-)

    Like

Geef een reactie

