Ze poezz

Naar de tentoonstellingspagina

Over Marlies de Wit
fotograaf_marlies@hotmail.com

7 Responses to Ze poezz

  1. Sjimmie says:

    Knappe kat hebben jullie!
    x Sjim

    Like

  2. natuurfreak says:

    Poezen zijn zeker niet te onderschatten.Mijn kleindochter was op reis en ik ging dan regelmatig naar de poes zien.De poes schiet dan als en pijl naar boven naar de slaapkamer van de kleindochter en komt terug naar beneden..komt tegen mijn been aanwrijven en bekijkt me alsof ze vragen wil..hoeveel dagen nog eer het baasje terug komt?
    mooie foto

    Like

  3. colourit says:

    Dat is een superfoto! Ze lijkt een geboren fotomodel.

    Like

  4. Lenjef says:

    Kijk naar het vogeltjeā€¦

    naar wat de poes kijkt dat blijft een vraag
    misschien loert ze in het zwart / wit
    naar de kunstenaar die voor haar zit
    want de foto is haarscherp, verre van vaag

    Een prachtige foto Marlies.
    Lenjef

    Like

  5. Dank voor jullie leuke reacties Colourit en Lenjef.

    Ik zie je gedichtjes en rijmelarijen graag, Lenjef!

    Like

Geef een reactie

