M

Naar de tentoonstellingspagina

Over Marlies de Wit
fotograaf_marlies@hotmail.com

4 Responses to M

  1. natuurfreak says:

    Deze foto heeft wel iets vooral de kleuren combinatie spreekt me aan

    Like

  2. Dank voor je reactie.
    Het is meer een uiting van een gevoel en dat besefte ik pas nadat ik hem gemaakt had.
    Ik hoop snel een vrolijkere foto te kunnen plaatsen.

    Like

  3. Lenjef says:

    M

    nee, ik weet niet goed wat ik zie
    het brengt me van de wijs
    zit de m gevangen in ijs?
    misschien is ‘t de m van mysterie

    Het is in elk geval een magnifieke foto Marlies!
    Lenjef

    Like

  4. Dank voor je reactie Lenjef.

    Het is de letter m
    de eerste letter van mijn naam
    uit steen gehouwen
    koud en nat geworden
    een sterke letter, de m van mijn naam.

    De foto is niet bijzonder in mijn ogen.

    Like

Geef een reactie

