Herfst / Autumn

Naar de tentoonstellingspagina

Over Marlies de Wit
fotograaf_marlies@hotmail.com

6 Responses to Herfst / Autumn

  1. natuurfreak says:

    Die zwam heeft wel heel onnatuurlijke kleuren.Zo’n exemplaar heb ik nog nooit gezien

    Like

  2. Nieuw soort zwam voor mij. Rare vorm en warme kleur.

    Like

  3. Dank voor jullie commentaren. Ik heb gezocht op internet maar kan niet vinden wat dit er voor eentje is. Een rare zwamneus zullen we maar zeggen. Ik heb niets aan de kleuren aangepast, mischien had ik dat moeten doen.

    Like

  4. Liesbeth says:

    Het lijkt op een tonderzwam …

    Like

  5. Dank voor je reactie Liesbeth, ik denk dat je gelijk hebt, ik heb er inmiddels informatie over kunnen vinden op internet. Heel interessant, http://huis-en-tuin.infonu.nl/producten/26725-tonderzwam-ambachtelijk-product-uit-voor-plastic-tijdperk.html

    Like

Geef een reactie

