All you need

All you need

Naar de tentoonstellingspagina

Over Marlies de Wit
fotograaf_marlies@hotmail.com

4 Responses to All you need

  1. natuurfreak says:

    Mooi maar had dit liever even in kleur gezien.

    Like

  2. Dank voor je reactie, ik kan me dat wel voorstellen dat je liever kleur ziet. Ik heb voor zwart-wit gekozen omdat ik vond dat ik hiermee meer eenheid in het beeld zou krijgen.

    Like

  3. lenjef says:

    Geen kalverliefde

    ergens op gras aan een waterplas
    een paar
    naast elkaar
    dat nieuwe liefde in oude ogen las

    Wat heeft een mens meer nodig dan liefde, Marlies?
    Deze vraag heb je prachtig in beeld gebracht!
    Lenjef

    Like

  4. Dank voor je mooie woorden Lenjef!

    Like

Geef een reactie

